Segítség

Segítség

Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, hogy gyors választ találj, ha elakadnál rendelés közben.

---

 Hogyan tudok rendelni?

1. Válaszd ki a kívánt terméket, majd kattints a **Kosárba** gombra.
2. A jobb felső sarokban találod a kosarat, itt ellenőrizheted a tételeket.
3. Kattints a **Megrendelés** gombra, majd kövesd a lépéseket: szállítási és fizetési mód kiválasztása, adatok megadása, rendelés véglegesítése.

---

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

- Bankkártyás fizetés (SimplePay rendszeren keresztül)  
- Előre utalás  
- Utánvét (készpénz vagy bankkártya a futárnál vagy automatánál)

---

Milyen szállítási módok elérhetők?

- GLS házhozszállítás  
- DPD házhozszállítás  
- Foxpost csomagautomata  

---

 Mennyi idő alatt kapom meg a rendelést?

A megrendelések általában **1–3 munkanapon** belül feladásra kerülnek. A futárszolgálat kézbesítése további **1–2 munkanapot** vehet igénybe.

---

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen, minden vásárlásról **elektronikus számlát** állítunk ki, amit e-mailben küldünk el a megadott címre.

---

Nem találom az e-mail visszaigazolást. Mit tegyek?

Nézd meg a **Spam** vagy **Promóciók** mappát is. Ha ott sincs, írj nekünk:  
rctheroyalcards@gmail.com**

---

 További kérdésed van?

Keress minket bizalommal!  
 E-mail: rctheroyalcards@gmail.com  
Telefon: +36 70 406 7581

---

Reméljük, hogy megtaláltad a választ – ha nem, írj bátran!