Segítség
Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, hogy gyors választ találj, ha elakadnál rendelés közben.
---
Hogyan tudok rendelni?
1. Válaszd ki a kívánt terméket, majd kattints a **Kosárba** gombra.
2. A jobb felső sarokban találod a kosarat, itt ellenőrizheted a tételeket.
3. Kattints a **Megrendelés** gombra, majd kövesd a lépéseket: szállítási és fizetési mód kiválasztása, adatok megadása, rendelés véglegesítése.
---
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
- Bankkártyás fizetés (SimplePay rendszeren keresztül)
- Előre utalás
- Utánvét (készpénz vagy bankkártya a futárnál vagy automatánál)
---
Milyen szállítási módok elérhetők?
- GLS házhozszállítás
- DPD házhozszállítás
- Foxpost csomagautomata
---
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelést?
A megrendelések általában **1–3 munkanapon** belül feladásra kerülnek. A futárszolgálat kézbesítése további **1–2 munkanapot** vehet igénybe.
---
Kapok számlát a vásárlásról?
Igen, minden vásárlásról **elektronikus számlát** állítunk ki, amit e-mailben küldünk el a megadott címre.
---
Nem találom az e-mail visszaigazolást. Mit tegyek?
Nézd meg a **Spam** vagy **Promóciók** mappát is. Ha ott sincs, írj nekünk:
rctheroyalcards@gmail.com**
---
További kérdésed van?
Keress minket bizalommal!
E-mail: rctheroyalcards@gmail.com
Telefon: +36 70 406 7581
---
Reméljük, hogy megtaláltad a választ – ha nem, írj bátran!